Service Manager

Setter du pris på en variert arbeidsdag, med mye som skjer? Har du service ut til fingerspissene og er du god på å skape et uforglemmelig førsteinntrykk? Som resepsjonist vil du være ansiktet utad og være med på å gi mennesker den beste kundeservicen.

Møter du og overgår gjestenes forventninger, yter positiv og høflig service og elsker å strekke deg en ekstra mil? På Hotel Klubben er man en del av et engasjerende miljø som jobber sammen for å skape gode gjesteopplevelser.

Hotellet er i gang med en omfattende renovering og vil åpne i ny drakt i løpet av våren 2024.

Hvem ser vi etter?

Vi ser etter deg som ønsker å skape en god opplevelse for våre gjester. Du er blid, utadvendt, punktlig og ansvarlig. Helt supert om du er løsningsorientert, proaktiv og ryddig i tillegg. Vi fokuserer på deg som person, dine ferdigheter, talenter og lidenskap- ikke bare på din CV. Det handler om tankesett, resten kan du utvikle hos oss.

Ansvarsområder og oppgaver

  • Ansvarlig for resepsjonen i resepsjonssjefs fravær

  • Inn/utsjekk av gjester og henvisning av konferansegjester 

  •  Styre egen kassebeholdning og oppgjør 

  • Opprettholde fokus på salg, service og kvalitet for å skape gode resultater 

  • Gjennomføre daglige rutiner og hotellets dagsoppgjør/kontrollrutiner 

  • Personlig oppfølging av gjester og mottak av gjestehenvendelser over telefon

Kvalifikasjoner og egenskaper

  • Erfaring fra hotellresepsjon er en fordel 

  • Åpen og ærlig i din kommunikasjon, flytende norsk og engelsk skriftlig og muntlig

  • Proaktiv og fleksibel serviceinnstilling

Vi tilbyr herlige kollegaer, god stemning, flotte gjester, struktur og konkurransedyktige betingelser og lønn.

Send søknad og cv til Resepsjonssjef Sara Ulfsten sara.ulfsten@hotelklubben.no / 92254499

Søknadsfrist: snarest og ansettelse fortløpende

Tiltredelse: etter avtale