Service Manager
Setter du pris på en variert arbeidsdag, med mye som skjer? Har du service ut til fingerspissene og er du god på å skape et uforglemmelig førsteinntrykk? Som resepsjonist vil du være ansiktet utad og være med på å gi mennesker den beste kundeservicen.
Møter du og overgår gjestenes forventninger, yter positiv og høflig service og elsker å strekke deg en ekstra mil? På Hotel Klubben er man en del av et engasjerende miljø som jobber sammen for å skape gode gjesteopplevelser.
Hotellet er i gang med en omfattende renovering og vil åpne i ny drakt i løpet av våren 2024.
Hvem ser vi etter?
Vi ser etter deg som ønsker å skape en god opplevelse for våre gjester. Du er blid, utadvendt, punktlig og ansvarlig. Helt supert om du er løsningsorientert, proaktiv og ryddig i tillegg. Vi fokuserer på deg som person, dine ferdigheter, talenter og lidenskap- ikke bare på din CV. Det handler om tankesett, resten kan du utvikle hos oss.
Ansvarsområder og oppgaver
Ansvarlig for resepsjonen i resepsjonssjefs fravær
Inn/utsjekk av gjester og henvisning av konferansegjester
Styre egen kassebeholdning og oppgjør
Opprettholde fokus på salg, service og kvalitet for å skape gode resultater
Gjennomføre daglige rutiner og hotellets dagsoppgjør/kontrollrutiner
Personlig oppfølging av gjester og mottak av gjestehenvendelser over telefon
Kvalifikasjoner og egenskaper
Erfaring fra hotellresepsjon er en fordel
Åpen og ærlig i din kommunikasjon, flytende norsk og engelsk skriftlig og muntlig
Proaktiv og fleksibel serviceinnstilling
Vi tilbyr herlige kollegaer, god stemning, flotte gjester, struktur og konkurransedyktige betingelser og lønn.
Send søknad og cv til Resepsjonssjef Sara Ulfsten sara.ulfsten@hotelklubben.no / 92254499
Søknadsfrist: snarest og ansettelse fortløpende
Tiltredelse: etter avtale